Blog2Blog Maak je eigen Blog2Blog | Gratis je eigen blog c.q weblog op internet
Hotels in Brugge en Brussel

3/1/2009 - Hotels in Brussel

Na onze leuke tocht door Brugge zijn we doorgetrokken naar het centrum van België. Met de trein waren we op een groot uur in de hoofstad van Europa. Brussel is een echte grootstad maar is toch veel kleiner dan bijv. Amsterdam en Berlijn.

Nadat we in Brussel toegekomen zijn hebben we ons eerst een mooi hotel in Brussel gezocht. Er zijn ontzettend veel hotels in Brussel dus was het eigenlijk beter geweest moesten we ons hotel op voorhand vastgelegd hebben. Maar ja daar viel niets aan te doen dus op zoek maar. Na een lange wandeling en heel wat volzets hebben we ons uiteindelijk een prachtig hotel gevonden voor minder dan 100 €, hotel HUSA President Park hotel Brussels in de zakenwijk van Brussel. 4 sterren hotel in Brussel voor nog geen 100 € dat hadden we nu ook weer niet gedacht, mooi meegenomen niet?

Alles uitgepakt en in lichte kledij naar het centrum. We hebben eerst de Nieuwstraat doorkruist en een beetje aan windowshopping gedaan tot we langzamerhand  op de Grote Markt van Brussel belanden. Dit is echt wel één van de mooiste markten die ik ooit gezien heb, een prachtig stadhuis ,omringt door eeuwenoude gebouwen. De moeite van de wandeling waard.

Er zijn tal van restaurantjes in het centrum dus hebben we daar maar even lekker gesmuld en je kan het al raden natuurlijk: heerlijke zeeuwse mosselen met friet een een lekker koud biertje. Misschien wel het meest typische gerecht van Brussel.

Dag2: Wandeling naar het Koninklijk Paleis, wat wel een hele wandeling was. hebben we een mooie wandeling gemaakt door het aangrenzende park en nadien zijn we enkele musea gaan bezoeken maar die waren niet echt de moeite.

Morgen vertrekken we van Brussel naar de Ardennen om even te genieten van de frisse buitenlucht.
Post A Comment!

<- Last Page :: Next Page ->

About Me

Wie België wenst te bezoeken begint best bij de steden brugge en brussel. De beste hotels in deze steden vind je hier